close

這些日子,收到許多朋友的關心。 愛倫米亞 的傾聽和同理, Paula 和Gwa的鼓勵、阿達哥的提醒, 米米 的安慰, Mark 和 Miga 的諒解, J 的協助以及阿藍的支持、小少爺在線上貼心的問候,家人無止盡的包容‥‥我覺得我真的是好幸福!

尤其要感謝的,是上帝給了我在生活中許多的體會,也同時賜下了美好的陽光天,讓我的心情能從愁雲慘霧轉為懂得感恩感謝,和珍惜自己能擁有的資源和朋友給予的關懷~~

我知道在上一篇文章中,也許寫得太自怨自艾?讓許多朋友沒有留言回應,卻化為默默的支持、問候和關心,你們的真心祝福,我都收到了,我也很珍惜著,鼓勵要自己努力好好地,能以微笑的樣子再度面對大家。

你們都還好嗎?在我無力關心和瞭解你們的近況的這些日子,有沒有疏忽了你們的心情和需要?有沒有遺忘了輕聲回應你們,有沒有無故地被我的失去耐心波及?

希望自己在康復的過程中,除了瞭解自己原有的傷痛,也能將同樣的心情化為更積極對身邊朋友的關懷和同理。

今天阿布又買了 SNOOPY的草莓牛奶,和草莓銀絲捲~~感覺自己處在幸福的草莓季裡,美好陽光天氣和浮雲‥‥希望好心情能一直這樣下去~~

謝謝你們每一天為阿布所做的,是禱告、是關心、是給我時間安靜、是為我的進步給予鼓勵、是每天早上給我不同的驚喜、是給我提醒自己不要消沈下去,是努力不給我壓力‥‥我知道,你們都在身邊,用各式各樣的方式來對我表達關切,希望你們能看到這篇文章,真的能懂得我想傳達的感謝‥‥

Disguise

Have you ever felt some kind of emptiness inside
You will never measure up, to those people you
Must be strong, can't show them that you're weak
Have you ever told someone something
That's far from the truth
Let them know that you're okay
Just to make them stop
All the wondering, and questions they may have

I'm okay, I really am now
Just needed some time, to figure things out
Not telling lies, I'll be honest with you
Still we don't know what's yet to come

Have you ever seen your face,
In a mirror there's a smile
But inside you're just a mess,
You feel far from good
Need to hide, 'cos they'd never understand
Have you ever had this wish, of being
Somewhere else
To let go of your disguise, all your worries too
And from that moment, then you see things clear

I'm okay, I really am now
Just needed some time, to figure things out
Not telling lies, I'll be honest with you
Still we don't know what's yet to come

Are you waiting for the day
When your pain will disappear
When you know that it's not true
What they say about you
You could not care less about the things
Surrounding you
Ignoring all the voices from the walls





arrow
arrow
    全站熱搜

    angelmini 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()